نمایندگی مرکزی نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:19
امیر

نمایندگی مرکزی نیکون

کانن و نیکون اکنون سرسخت ‌ترین رقبای بازار دوربین‌های دیجیتال هستند. دست کم می‌توان گفت که این رقابت از دهه‌ی ۱۹۸۰ و زمانی که آن‌ها کم کم درحال از رده خارج کردن رقبای اروپایی و ژاپنی خود بودند، شروع شد. در برهه‌هایی از تاریخ، مثل زمانی که در سال ۱۹۸۷ سامانه‌ی EOS کانن معرفی شد، کانن به یکباره از نیکون فاصله گرفت و به نظر رسید می‌تواند رقیبش را از دور خارج کند تا بازار تک قطبی شود. در همین دهه‌ی ۲۰۰۰ شاهد بودیم که چگونه کانن ۵D مارک ۲ توانست با توانایی فیلم‌برداری Full HD کاری کند که نیکون D700 کاملا به حاشیه برود. در دو سه سال اخیر نیکون هرچه توان داشته در معرفی دوربین‌های DSLR جدید با نوآوری‌های مختلف گذاشته تا رقیبش را پشت سر بگذارد. اکنون دست کم در بازار دوربین‌های DSLR، نیکون و کانن شانه به شانه‌ی یکدیگر می‌زنند و تقریبا برابر هستند. کانن بیشتر روی قابلیت فیلم‌برداری دوربین‌هایش و فوکوس خودکار مداوم آن‌ها در Live View کار کرده و نیکون تمرکزش را روی کیفیت عکس‌ گذاشته است. می‌توان گفت که خیلی اوقات نمی‌توانیم بین انتخاب دو مدل رقیب از دوربین‌های DSLR نیکون و کانن نظر قاطعی بدهیم، چرا که درست مثل بنز و BMW، هر دو خیلی خوب هستند. با این حال همیشه بحث‌هایی در بین عکاسان حرفه‌ای وجود داشته که مثلا نیکون برای عکاسی استودیویی یا کانن برای عکاسی ورزشی بهتر است. یا کانن مناسب عکاسی نجومی است و نیکون مناسب نیست. همچنان چنین بحث‌هایی کاملا محل مناقشه هستند.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی انحصاری نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:17
امیر

نمایندگی انحصاری نیکون

نماینده انحصاری نیکون حدود دو دهه قبل درایران شروع به کار کرده و از پیشرفته ترین ومعروف ترین نماینده های ایران است. اولین دفتر آن درتهران شروع به کار کرد. نیکون در تولید دوربین های عکاسی و عدسی های اپتیک تلاش های فراوانی از خود نشان داد. نماینده نیکون در ایران دارای برندی خاص،کیفیت منحصر به فرد و لنز های فوق العاده است و همه اجناس را با امکاناتی فوق‌العاده و با قیمت و شرایط مناسب به بازار عرضه می کند. همه دوربین ها از طرف شرکت انحصاری نیکون دارای گارانتی ۲۴ماه بوده که از ویژگی های خاص و کم نظیر این شرکت است. همچنین نماینده نیکون شرایطی را فراهم کرده که دارندگان دوربین های نیکون بتوانند کارت های vip را به صورت رایگان دریافت کرده و این مزیت باعث می شود کاربران این دوربین ها، خدمات ویژه و مادام العمری را در اختیار داشته باشند. نماینده انحصاری از طریق کارت vip امکانات خاصی را به مشتریانش هدیه می دهد؛ مانند: تخفیف های ویژه محصولات، رسیدگی به مشکلات دوربین بدون نوبت، رفع پیکسل سوخته و خراب شده به دفعات زیاد. همچنین محصولات به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شود. خوشبختانه مشتریان و طرفداران زیادی برای این مدل دوربین ها وجود دارد. به دلیل ورود اجناس قاچاق در بازار ایران، نماینده دوربین نیکون تصمیم گرفت تا محصولات خود را با گارانتی معتبر به مردم عرضه کند تا رضایت مشریان خود را جلب کند و این ویژگی کم نظیر باعث می شود در صورت بروز مشکل درمحصول، مشتریان از تعمیر کامل آن بهره مند شوند. همچنین این عملکرد باعث شده فروش این دوربین ها در یک دهه به حدود ۸۲ برابر افزایش پیدا کند. خرید از نمایندگی مجاز این شرکت سبب می شود تا بدون نگرانی از تقلبی بودن محصول و برخورداری از خدمات پس از فروش دوربین ها را تهیه کنید.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی مجاز نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:14
امیر

نمایندگی مجاز نیکون

تعمیرگاه مرکزی شرکت نیکون در ایران دارای سال های زیاد تجربه و سابقه ی تخصصی محصولات شرکت نیکون را داراست. تعمیرگاه رسمی شرکت نیکون، اولین و بزرگترین تعمیرگاه مجاز تعمیرات نیکون در ایران بود که از زمان تاسیس با استفاده از وسایل و تجهیزات حرفه ای و تکنولوژی های بروز نیکون راه اندازی شده است. تعمیرگاه مرکزی نیکون در تهران علاوه بر تعمیرات دوربین نیکون، به پاسخگویی به سوالات و درخواست های عکاسان حرفه ای، عکاسان آتلیه ای و همچنین خبرنگاران هست و با توسعه روزافزون هنر و صنعت عکاسی در ایران، شرکت نیکون تعمیرگاه مرکزی خود را بر اساس نیاز جامعه عکاسان توسعه داد. در حال حاضر تعمیرگاه رسمی نیکون در ایران تعهددار تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه محصولات شرکت نیکون در ایران می باشد. بخش اعظم تعمیرگاه رسمی کانن در تهران به تعمیرات و خدمات پس از فروش دوربین عکاسی نیکون اختصاص یافته و بخش دیگر به تعمیرات و خدمات پس از فروش دوربین های دوچشمی نیکون و میکروسکوپ ها نیکون اختصاص یافته است. با گذشت سال ها و توسعه یتکنولوژی دوربین های عکاسی نیکون و پیشرفت و حساس شدن اجزای ذاخلی ذوربین های عکاسی نیکون، نیاز به یک تعمیرگاه با وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن جهت تشخیص و عیب یابی دوربین عکاسی نیکون تا تعمیر و درست کردن آن و همچنین کادری مملو از کارشناسان و تکنسین های تحصیل کرده و دوره دیده در شرکت نیکون مرکزی (ژاپن یا اروپا) تعمیرگاه رسمی نیکون در ایران با استخدام کادری مجرب و با دانش روز افزون و اعزام آن ها به مرکز های آموزشی و تخصصی، خود را آماده پذیرش و خدمات رسانی به خریداران محصولات نیکون در سطح استاندارد های جهانی می کند. تعمیرگاه مرکزی نیکون با به کار گرفتن کادری مجرب در زمینه های عکاسی، لابراتور های عکاسی، چاپ و فیلمبرداری حرفه ای و حتی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری و نیز مهندسین قسمت خدمات پس از فروش، علاوه بر خدمات رسانی در محصولات خود به آموزش و مشاوره خرید این محصولات کمک می کنند.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی اصلی نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:12
امیر

نمایندگی اصلی نیکون

شرکت نیکون یک غول چندملیتی است که دوربین نیکون و لنز تولید می کند.دوربین نیکون سال هاست که مورد استفاده ی عکاسان قرار می گیرد.اولین دوربین نیکون در سال ۱۹۴۸تولید شد. نام اولین دوربین نیکون ،nikon1 شد. طولی نکشید که کیفیت برتر عکس های گرفته شده توسط دوربین نیکون باعث شد تا معروف شود. در جنگ جهانی دوم استفاده از دوربین نیکون و لنزهای نیکون افزایش یافت.نیکون هر ساله طراحی و تولید دوربین نیکون را انجام می دهد و در هر سال چند مدل دوربین نیکون ارائه می دهد.نکته ای که شرکت نیکون در طراحی و تولید دوربین نیکون به آن توجه میکند این است که نیازهای عکاسان (حرفه ای یا آماتور )را در نظر گرفته و متناسب با آن دوربین نیکون را طراحی و تولید می کند. در دهه ی نود میلادی ناسا برای عکسبرداری از فضا از دوربین نیکون استفاده کرد که این یک افتخار برای شرکت نیکون است.از دهه ی نود میلادی تاکنون شرکت نیکون با تغییر سیاست های خود؛تولید دوربین نیمه حرفه ای نیکون را آغاز کرده است. این سیاست های شرکت نیکون در هر زمانی کمک شایانی به فروش خوب محصولاتش کرده همانند دوربین های نیمه حرفه ای کرد که در بیست سال اخیر پرفروش بوده اند.


[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی رسمی نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:11
امیر

نمایندگی رسمی نیکون

نیکون یک شرکنت فناوری الکترونیکی ژاپنی است که در آستانه ي صدسالگی خود قرار دارد.این شرکت با تجربه ی به تولید دوربین و لنزهای اپتیک می پردازد.شرکت نیکون کار خود را در ،توکیو، ژاپن آغاز کرد.شاید روزی که شرکت نیکون آغاز به کار میکرد ؛هیچ کس فکرش را هم نمیکرد که کمتر از چهل سال دیگر به معروف ترین برند در سراسر دنیا تبدیل شود.نیکون در جنگ های جهانی به شهرت رسید و در همان سال به فکر عبور از مرزها و جهانی شدن افتاد. در سال ۱۹۶۸ اولین نمایندگی نیکون در آمستردام تاسیس شد.این نمایندگی نیکون باورها و تصورات رؤسای شرکت نیکون مبنی بر فروش خوب را محقق کرد. شرکت نیکون در اولین تجربه ی تاسیس نمایندگی نیکون فروش خوبی را بدست آورد.در همان سال ها بود که جنگ تمام دنیا را گرفته بود.شرکت نیکون با تببین سیاست های جدید مبنی بر تاسیس نمایندگی نیکون در تمامی کشورها بدون در نظر گرفتن جنگ،فروش بسیار خوبی را بدست آورد. در سال ۱۹۷۲ دومین نمایندگی نیکون در ایالات متحده ی آمریکا تاسیس شد.این نمایندگی نیکون بسیار گسترده و با اجناس متنوع بود.همان طور که انتظار می رفت؛استقبال مردم آمریکا از نمایندگی نیکون در آمریکا بسیار عالی بود.پس از نمایندگی نیکون در آمریکا ،تصمیم ها بر احداث احداث چندین نمایندگی نیکون شد. نمایندگی نیکون در ایران حدود بیست سال پیش تاسیس شد.شرکت نیکون برای بدست گرفتن بازار ایران و جلوگیری از فروش اجناس غیراجینال نمایندگی نیکون در ایران را تاسیس کرد. خوشبختانه طی این ۲۰سال ،خدمات خوبی از سوی نمایندگی نیکون به مردم صورت گرفته و باعث رضایت مشتریان از خدمات این شرکت شده است.


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی نیکون در تهران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:08
امیر

نمایندگی نیکون در تهران


دو دهه پیش، شرکت نیکون تصمیم به گسترش کار خود و ایجاد نمایندگی هایی در قاره کهن، آسیا گرفت. پیرو این تصمیم، یک نمایندگی فروش و یک نمایندگی خدمات پس از فروش نیز در ایران نیز تاسیس شد. تاسیس این نمایندگی در ایران باعث روی آوردن بسیاری از مردم به دوربین های این شرکت شد. به طوری که بسیاری از اساتید عکاسی و عکاسان حرفه ای نیز هم اکنون از این دوربین ها استفاده می کنند. نمایندگی نیکون با داشتن متخصصان و فروشندگان کاردان و متخصص، کادری مناسب برای پاسخگویی به سوالات مشتریان فراهم آورده است تا مشتریان هم بتوانند از آموزش های لازم برای کار با دوربین ها بهره مند شوند و هم بعد از خرید دستگاه مورد نظر از خدمات نمایندگان بهره ببرند. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در نمایندگی نیکون تنها با گارانتی های ایده آل و نیکونگرش بفروش می رسند و تنها گارانتی های اصلی نیکون در ایران هستند. توجه کنید که موقع خرید دوربین های نیکون، از خرید دوربین هایی با گارانتی هایی غیر از گارانتی های مذکور جدا خوداری نمایید تا گیر افراد سودجو نیافتید. شرکت نیکون در داخل جعبه دوربین های خود، یک دفترچه که در آن نام تمام نمایندگان مجاز در سرتاسر دنیا وجود دارد را قرار داده است و شما می توانید از طریق این دفترچه از صحت گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.


جهت ارتباط با نمایندگی نیکون در شهر تهران، می توانید با شماره تلفن ۶۶۳۸۴۸۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به آدرس تهران , میدان جمهوری , جنب مترو نواب , برج سهیل , طبقه ۱۱ , واحد ۱۱۰۳ مراجعه فرمائید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی نیکون در ایران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:06
امیر

نمایندگی نیکون در ایران

تاسیس نمایندگی نیکون در ایران به ۲۰ سال قبل باز میگردد. زمانی که کمپانی نیکون در توکیوی ژاپن تصمیم اتخاذ ساخت تا تعداد نمایندگی نیکون را در قاره ی آسیا را افزایش دهد. به همین دلیل نمایندگی نیکون هم نمایندگی فروش نیکون و هم نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین نیکون در ایران احداث نمود، تا وقتی مشتریان از نمایندگی نیکون محصول مورد نظر را خریداری می کنند، و دیگر از بابت احتمال خراب شدن دستگاه و مهم تر از آن تعمیر دوربین نیکون خود نباشند. از دیگر علت های کمپانی نیکون برای برپایی نمایندگی نیکون در ایران، افزایش اطلاع رسانی به مردم به واسطه ی افزایش فروش دوربین نیکون در ایران بوده است، که بعد از سپری یک دهه، فروش دوربین در نمایندگی نیکون ۸۲/۳ برابر بیشتر شده است و دوربین نیکون در بازار از محبوبترین دوربین موجود در ایران است. تاسیس نمایندگی نیکون در ایران سبب جذب اعتماد مردم به نیکون گشته و دلیل بر هرچه بیشترمحبوبیت دوربین نیکون در میان عموم مردم ایران گشته است، به شکلی که امروزه طبق آماره برآورد شده، بیش از ۷۰ درصد از اساتیدعکاسی و بیشتر از ۷۵ درصد عکاسان حرفه ای از دوربین نیکون استفاده می نمایند. اصلی ترین چشم انداز نمایندگی نیکون از روز آغازتا الان ایجاد رضایتمندی خریداران دوربین نیکون و عرضه ی هر اندازه با ثبات تر و بهتردر زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش بوده است. نمایندگی نیکون با استخدام متخصصان و فروشندگان کاردان در زمینه علم اپتیک و دوربین عکاسی و گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای برای بالا بردن علم و مهارت بیشتر آن ها، کادری مناسب برای پاسخگویی به سوالات مشتریان فراهم ساخته تا مشتریان به سادگی هر چه بیشتر بتواند مهارت های ابتدایی خود را در زمان خرید به طور کامل و اساسی آموزش ببینند و همچنین مشتریان گذشته و بعد از خرید کامل دستگاه مد نظر سوالات خود را از طریق راه های ارتباطی با نمایندگی نیکون، از متخصصان مربوطه بپرسیده باشند. نمایندگی نیکون در تهران، برای مشتریان دوربین نیکون کلاس رایگان آموزشی قرار داده تا بعد از خرید دوربین، با نحوه ی استفاده اولیه و کاربرد های دوربین نیکون آشنا شوند. و هم اینکه نمایندگی نیکون در تهران، با جمع آوری تیمی با تجربه و عالم به علوم عکاسی سعی به ایجاد فضایی مناسب برای خریداران کرده است. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در نمایندگی نیکون فقط با گارانتی اصلی ایده آل و نیکونگرش فروخته می شوند. این دو گارانتی هستند که ، تنها گارانتی های اصلی نیکون در ایران محسوب می شوند. نیکون طی چند بیانیه اعلام کرده که از خرید دوربین نیکون با گارانتی های غیر گارانتی های مذکور جدا خوداری نمایید و تنها از نمایندگی نیکون خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید، زیرا افراد سودجو به دنبال این هستند که دوربین نیکون را با گارانتی فروشگاه یا کمپانی خودشان به فروش برسانند و سعی دارند فروشگاه خود به عنوان نمایندگی نیکون در ایران معرفی کنند. شرکت نیکون در داخل جعبه های دوربین، یک دفترچه قرار داده که دراین دستور نام تمام نمایندگان خود در سرتاسر جهان را اعلام کرده و شما می توانید از طریق این دفترچه از صحت گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:03
امیر

نمایندگی نیکون

اصلی ترین چشم انداز نمایندگی نیکون از روز آغازتا الان ایجاد رضایتمندی خریداران دوربین نیکون و عرضه ی هر اندازه با ثبات تر و بهتردر زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش بوده است. نمایندگی نیکون با استخدام متخصصان و فروشندگان کاردان در زمینه علم اپتیک و دوربین عکاسی و گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای برای بالا بردن علم و مهارت بیشتر آن ها، کادری مناسب برای پاسخگویی به سوالات مشتریان فراهم ساخته تا مشتریان به سادگی هر چه بیشتر بتواند مهارت های ابتدایی خود را در زمان خرید به طور کامل و اساسی آموزش ببینند و همچنین مشتریان گذشته و بعد از خرید کامل دستگاه مد نظر سوالات خود را از طریق راه های ارتباطی با نمایندگی نیکون، از متخصصان مربوطه بپرسیده باشند. نمایندگی نیکون در تهران، برای مشتریان دوربین نیکون کلاس رایگان آموزشی قرار داده تا بعد از خرید دوربین، با نحوه ی استفاده اولیه و کاربرد های دوربین نیکون آشنا شوند. و هم اینکه نمایندگی نیکون در تهران، با جمع آوری تیمی با تجربه و عالم به علوم عکاسی سعی به ایجاد فضایی مناسب برای خریداران کرده است. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در نمایندگی نیکون فقط با گارانتی اصلی ایده آل و نیکونگرش فروخته می شوند. این دو گارانتی هستند که ، تنها گارانتی های اصلی نیکون در ایران محسوب می شوند. نیکون طی چند بیانیه اعلام کرده که از خرید دوربین نیکون با گارانتی های غیر گارانتی های مذکور جدا خوداری نمایید و تنها از نمایندگی نیکون خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید، زیرا افراد سودجو به دنبال این هستند که دوربین نیکون را با گارانتی فروشگاه یا کمپانی خودشان به فروش برسانند و سعی دارند فروشگاه خود به عنوان نمایندگی نیکون در ایران معرفی کنند. شرکت نیکون در داخل جعبه های دوربین، یک دفترچه قرار داده که دراین دستور نام تمام نمایندگان خود در سرتاسر جهان را اعلام کرده و شما می توانید از طریق این دفترچه از صحت گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی دوربین نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:01
امیر

نمایندگی دوربین نیکون

تاسیس نمایندگی نیکون در ایران به ۲۰ سال قبل باز میگردد. زمانی که کمپانی نیکون در توکیوی ژاپن تصمیم اتخاذ ساخت تا تعداد نمایندگی نیکون را در قاره ی آسیا را افزایش دهد. به همین دلیل نمایندگی نیکون هم نمایندگی فروش نیکون و هم نمایندگی خدمات پس از فروش دوربین نیکون در ایران احداث نمود، تا وقتی مشتریان از نمایندگی نیکون محصول مورد نظر را خریداری می کنند، و دیگر از بابت احتمال خراب شدن دستگاه و مهم تر از آن تعمیر دوربین نیکون خود نباشند. از دیگر علت های کمپانی نیکون برای برپایی نمایندگی نیکون در ایران، افزایش اطلاع رسانی به مردم به واسطه ی افزایش فروش دوربین نیکون در ایران بوده است، که بعد از سپری یک دهه، فروش دوربین در نمایندگی نیکون ۸۲/۳ برابر بیشتر شده است و دوربین نیکون در بازار از محبوبترین دوربین موجود در ایران است. تاسیس نمایندگی نیکون در ایران سبب جذب اعتماد مردم به نیکون گشته و دلیل بر هرچه بیشترمحبوبیت دوربین نیکون در میان عموم مردم ایران گشته است، به شکلی که امروزه طبق آماره برآورد شده، بیش از ۷۰ درصد از اساتیدعکاسی و بیشتر از ۷۵ درصد عکاسان حرفه ای از دوربین نیکون استفاده می نمایند.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نیکون

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:00
امیر

نیکون

نیکون (نام کامل به ژاپنی: 株式会社ニコン کابوشیکی گایشا نیکون) شرکت چندملیتی است که شعبه مرکزی آن در توکیو ژاپن موجود می باشد. نیکون در عرصه ی تولید دوربین و دوربین عکاسی و عدسی‌های اپتیک فعالیت می نماید. واحد تحقیق و توسعه نیکون همچنان بهترین و کارآمدترین تکنولوژی‌ها در شکل و تولید ملزومات عکاسی از جمله موتورهای اولتراسونیک، نورسنجی سه‌بعدی، مدارهای با شتاب بالا و پردازنده‌های نیرومند موتور اتوفوکوس و آخرین تکنولوژی در زمینه اضافه کردن ویدیوپروژکتور در واپسین تولیدات دوربین دیجیتال بوده ‌است. تاریخچه شرکت نیکون در ۲۵ ژوئیه ۱۹۱۷ میلادی با اشتراک سازی ۳ کمپانی برتر در زمینه اپتیک پایه‌گذاری شد و در سال‌های ابتدایی با نام نیکور محصولات اپتیک خود را عرضه می کرد (همچنان هم روی لنزهای حرفه‌ای نام Nikkor درج شده است). برای مدت زمان شش سال بعد از تاسیس این شرکت تولید کننده عدسی‌های اپتیک برای دوربین‌های عکاسی (همچنین دوربین کانن)، دوربین‌های دوچشمی، میکروسکوپ و لوازم آزمایشگاهی بوده است. در دوره ی قبل از جنگ جهانی اول تهیه لنزها و تلسکوپ‌ها و پریسکوپ‌های جنگی و زیردریایی و هم دوربین‌های چشمی و عکاسی از جمله حرفه ی این شرکت می باشد. در خلال جنگ جهانی دوم کمپانی نیکون به نوزده کارخانه تولیدی وسعت و توسعه یافت که ۲۳ هزار کارمند را به خود اختصاص می‌داد. این شرکت ها عدسی و دوربین‌های دوچشمی و پریسکوپ برای ارتش کشور ژاپن تولید میکردند. جنگ که به انتها رسید، نیکون بر تولید محصولات غیرنظامی و بلاخص تجاری تمرکز کرد. در سال ۱۹۴۸ میلادی نخستین دوربین با برَند نیکون به بازار معرفی گردید. نام این محصول نیکون۱ بود. لنزهای نیکون بوسیله ی خبرنگار آمریکایی دیوید داگلاس دانکن در طول جنگ کره مورد بهره برداری واقع گشت و از همین راه معروف شد. دانکن که در آغازجنگ در شهر توکیو ساکن بود، با خبرنگار جوان ژاپنی به نام جون میکی آشنا و از طریق او با لنزهای نیکون آشنا گردید. دانکن از ژوئیه سال ۱۹۵۰ تا ژانویه سال ۱۹۵۱ در جنگ کره به تهیه گزارش مشغول بود. بهره از لنزهای نیکون روی دوربین لایکا سبب گشت عکسهایی با کنتراست بالا و شفافیت فوق العاده بگیرد. شرکت نیکون تا حالا بیشترین تعداد لنز و دوربین عکاسی را در جهان تولید کرده و ۲۸ سال پیاپی برنده ارزشمندترین و با کیفیت‌ترین لنز و دوربین از فستیوال عکاسی DIWA و فستیوالهای جهانی شده است.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی دوربین نیکون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]