نمایندگی نیکون در تهران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
17:08
امیر

نمایندگی نیکون در تهران


دو دهه پیش، شرکت نیکون تصمیم به گسترش کار خود و ایجاد نمایندگی هایی در قاره کهن، آسیا گرفت. پیرو این تصمیم، یک نمایندگی فروش و یک نمایندگی خدمات پس از فروش نیز در ایران نیز تاسیس شد. تاسیس این نمایندگی در ایران باعث روی آوردن بسیاری از مردم به دوربین های این شرکت شد. به طوری که بسیاری از اساتید عکاسی و عکاسان حرفه ای نیز هم اکنون از این دوربین ها استفاده می کنند. نمایندگی نیکون با داشتن متخصصان و فروشندگان کاردان و متخصص، کادری مناسب برای پاسخگویی به سوالات مشتریان فراهم آورده است تا مشتریان هم بتوانند از آموزش های لازم برای کار با دوربین ها بهره مند شوند و هم بعد از خرید دستگاه مورد نظر از خدمات نمایندگان بهره ببرند. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در نمایندگی نیکون تنها با گارانتی های ایده آل و نیکونگرش بفروش می رسند و تنها گارانتی های اصلی نیکون در ایران هستند. توجه کنید که موقع خرید دوربین های نیکون، از خرید دوربین هایی با گارانتی هایی غیر از گارانتی های مذکور جدا خوداری نمایید تا گیر افراد سودجو نیافتید. شرکت نیکون در داخل جعبه دوربین های خود، یک دفترچه که در آن نام تمام نمایندگان مجاز در سرتاسر دنیا وجود دارد را قرار داده است و شما می توانید از طریق این دفترچه از صحت گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.


جهت ارتباط با نمایندگی نیکون در شهر تهران، می توانید با شماره تلفن ۶۶۳۸۴۸۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به آدرس تهران , میدان جمهوری , جنب مترو نواب , برج سهیل , طبقه ۱۱ , واحد ۱۱۰۳ مراجعه فرمائید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی دوربین نیکون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]